Podziel się:

niedziela, 29 marca 2015

Wielkanoc - pisanki z cekinów i kula kwiatowa

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych dałam się ponieść twórczości i stworzyłam takie oto pisanki:



Do zrobienia takich pisanek wykorzystałam:
  • styropianowe jajka
  • cekiny
  • papier ozdobny o gramaturze powyżej 200g/m2
  • dziurkacze ozdobne 
  • szpilki zwykłe krótkie
  • tasiemki
  • szpilki z ozdobne






.

Do tego zainspirowana Zszywką:




Stworzyłam swoją wersję romantycznej kuli. Do zrobienia jej wykorzystałam kulę styropianową, kwiaty z papieru ozdobnego wycięte za pomocą ozdobnego dziurkacza i krótkie szpilki.
Na jeden kwiatek wykorzystałam dwa wcześniej wycięte. Po przymocowaniu kwiatka do kuli delikatnie odgięłam płatki górnego kwiatka, aby kula nabrała przestrzennego wyglądu a światło ładnie się od niej odbijało.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz