Podziel się:

wtorek, 24 lutego 2015

Organizer, planer osobisty


Przygotowałam dla Was strony do osobistego planera. Ze swojego korzystam już jakiś czas, jest bardzo przydatny. Format strony A5 można wpiąć do segregatora. Na ten moment zamieszczam 3 pierwsze strony:

Kalendarz w formie miesiąca:

Poprawiłam wersję ze zdjęcia. Skasowałam nazwę miesiąca i zostawiłam miejsce na ręczne wpisanie. Dodałam jeszcze piąty rząd dni w kalendarzu. Święta także są do wpisania ręcznie.

Mój wyglądał tak:


darmowy klanendarz pdf - miesięczny


Kalendarz dzienny:


Składa się z kilku części:
1: plan dnia podzielony na rano, południe i wieczór
2: telefony do wykonania
3: Podręczna lista zakupów
4: Obowiązki domowe
5: Notatki
6: Ilość wypitej wody w ciągu dnia :)

Wygląda tak:

kalendarz, organizer do ściągnięcia za darmo


Kontakty:

Tabela z miejscem na nazwę, adres, telefon i mail. Na jednej stronie mieści się 12 kontaktów.

Wygląda tak:
planer w plikach pdf



Dla Was przygotowałam pliki do ściągnięcia:
Z chomikuj.pl:
kalendarz miesięczny.pdf
kalendarz dzienny.pdf
kontakty 5.pdf

Lub z serwera:
Strona na miesiąc
Kalendarz dzienny
Kontakty


Jak wolicie :)

Zaglądajcie na bloga bo szykuję kolejne strony. Za kilka dni pojawi się m.in.:
Lista zakupów
Menu tygodniowe
Ważne daty
Plan sprzątania
itd.
Pomysłów mam kilka. Oczywiście jak zawsze jestem otwarta na sugestie.
Jeżeli ktoś zechce korzystać z planera proszę o info lub komentarz w poście :)


Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego ściągania plików. Oczywiście wszystkie pliki są darmowe :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz