Podziel się:

poniedziałek, 19 października 2015

Spersonalizowany Organizer Ślubny - Wielkie otwarcie blogowego sklepiku :)


Cześć,

Dziś pierwszy post dotyczący mojego blogowego sklepiku. Mam dla Was stworzony przeze mnie organizer ślubny. Organizer jest bardzo przydatnym narzędziem w planowaniu tak ważnego dnia jakim jest ślub. Każdy kto zaczyna organizować "Ten dzień" chce aby wszystko było dopięte na przysłowiowy "ostatni guzik". Planowanie, załatwianie i dowiadywanie się o różne mniej lub bardziej istotne sprawy zajmuje bardzo dużo czasu. Czas ten możecie znacznie zaoszczędzić planując każdy krok przy okazji mając pod ręką wszystkie niezbędne informacje.
"Szacuje się, że każda minuta poświęcona na planowanie pozwala zaoszczędzić dziesięć minut pracy" Brian Tracy






Organizer podzieliłam na 19 działów. 

Znajdziecie tu szczegółowe kalendarium przygotowań. Z rozróżnieniem czynności które trzeba wykonać od roku przed ślubem do dnia ślubu. Oprócz sugerowanych przeze mnie istotnych spraw "do załatwienia" macie też dużo miejsca na swoje notatki i przemyślenia. 


Aby ułatwić Wam długoterminowe planowanie stworzyłam kalendarze na 2016, 2017 oraz 2018 rok. 


Warto też organizer mieć przy sobie w dniu ślubu, ponieważ znajdziecie w nim plan dnia ślubu. W tym miejscu są informacje jak możliwie najdokładniej obliczyć czas począwszy od rozpoczęcia mszy aż do końca imprezy weselnej. Aby nie było stresujących sytuacji zamieściłam też listę z niezbędnikiem ślubnym. Zawiera ona kilka rzeczy które mogą się okazać bardzo potrzebne i ratujące życie :)


Kolejny dział przeprowadzi Was przez gąszcz spraw urzędniczych które trzeba załatwić przed ślubem. Jest tu lista wszystkich dokumentów które będą wam potrzebne. Aby ułatwić Wam planowanie zamieściłam też plan działania w kilku krokach. Dzięki temu będziecie wiedzieli co, gdzie, jak i kiedy należy załatwić. 

Następnie znajdziecie bardzo szczegółowy harmonogram budżetu. Każdy wydatek podzielony jest na działy. Najpierw możecie zapisać swoje planowane wydatki weselne. Niestety zazwyczaj tak jest, że planowane wydatki znacznie różnią się od tych rzeczywistych. Dlatego obok możecie zapisać końcowe efekty waszych negocjacji cenowych i porównać ile udało Wam się zaoszczędzić ;)



Przygotowałam bardzo szczegółową listę gości na 200 pozycji. 

W kolejnym dziale znajdziecie sporo informacji o tym czym sugerować się wybierając Waszą wymarzoną salę weselną. Aby ułatwić ten wybór stworzyłam tabele porównawcze 6 sal. Zapiszcie niezbędne informacje przy okazji wizyty w każdej z nich następnie na spokojnie oceńcie plusy i minusy. Wybór okaże się zaskakująco łatwy :)



Dużo czasu zajmuje zawsze planowanie posiłków. Dlatego ustalaniu menu weselnego poświęcony jest cały jeden dział organizera. Jest tu sporo informacji o tym jak rozplanować poszczególne posiłki, czego unikać a co jest bezpiecznym wyborem w tworzeniu menu. Oczywiście macie też dużo miejsca na rozpisanie kolejnych posiłków i godzin ich serwowania. 




Ale aby zaserwować posiłki muszą być odpowiednie stoły. W kolejnym dziale dowiecie się ile miejsca potrzebują goście aby czuć się swobodnie przy stole. Zamieściłam też kilka istotnych informacji pomocnych w rozmieszczeniu gości przy stołach. I aby maksymalnie ułatwić Wam planowanie jest miejsce na rozrysowanie układu stołów. 



Następnie jest sporo informacji na temat doboru sukni ślubnej do typu sylwetki. Opisałam każdy krój sukni jego wady i zalety. Obok każdego opisu jest graficzna ilustracja sukni. Dalej kilka słów o dekoltach i doboru biżuterii. Kolejne strony poświęcone są poszukiwaniom tej idealnej, wymarzonej sukni. Znalazło się też trochę miejsca dla Pana Młodego i jego stroju na ten szczególny dzień. 




Jeden dział poświęcony jest podwykonawcom. Tu możecie zapisywać informacje na temat kamerzysty, fotografa, muzyków, pojazdu ślubnego dla Was i transportu dla gości. 

Dalej mamy atrakcje weselne. Starałam się zamieścić kilka propozycji tego jak można urozmaicić Wasze wesele. Do każdej atrakcji macie podane orientacyjne koszty. Ponadto zamieściłam kody QR, które odeślą Was bezpośrednio do stron z których można pobrać darmowe grafiki do zorganizowania niektórych atrakcji. 



W organizerze znalazło się też miejsce na zaplanowanie podróży poślubnej.



A na końcu sporo miejsca na zapisanie wszystkich kontaktów, które muszą być zawsze pod ręką.

Poza obszerną treścią, organizer uzupełniony jest o zdjęcia, które mogą być dla Was inspiracją oraz liczną grafikę która umila czas spędzony na planowaniu. 

Możecie wybrać rodzaj okładki. Obie utwardzane jedna laminowana błyszcząca druga satynowana.

Na okładce będą Wasze imiona i data ślubu. Mogę też wstawić Wasze zdjęcie na pierwszej stronie aby jeszcze bardziej podkreślić niepowtarzalność i indywidualizm organizera. 



Serdecznie zapraszam do kontaktu ze mną w celu zakupu spersonalizowanego organizera ślubnego. 
Oprócz dużego ułatwienia w organizacji tak ważnego dla Was dnia, będzie on też wspaniałą pamiątką na lata.

Po za tym zajmuję się kompleksowym tworzeniem całej papeterii ślubnej. Jeżeli chcecie aby wszystkie elementy drukowane były spójne z tematyką wesela skontaktujcie się ze mną. Razem ustalimy kolorystykę i w oparciu o motyw przewodni stworzę niepowtarzalne zaproszenia, winietki oraz pozostałe etykiety. 

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Miłe słowa naprawdę dużo dla mnie znaczą ;*

      Usuń
  2. Organizer już w moich dłoniach :) Kontakt z Panią Agnieszką bardzo dobry i bezproblemowy, przesyłka praktycznie natychmiastowa, organizer wykonany z najwyższą starannością :) Jestem zachwycona! Pani Agnieszko, bardzo dziękuje!
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo dziękuję ;) Ogromnie się cieszę z tak pozytywnej opinii. Polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witam. Organizer kosztuje 48 zł plus koszt wysyłki. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. czy mogłabym prosić o jakiś kontakt bym mogła się z Panią skontaktować bo jestem zainteresowana zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze o kontakt jestem zainteresowana zakupem dorotix35@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail już wysłany ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi zamówienia. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. Dzień dobry, jestem zainteresowana kupnem organizera, proszę o kontakt w sprawie zamówienia zanetka130@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail już wysłany ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi zamówienia. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  7. Witam, ja również jestem zainteresowana organizerem. Proszę o informacje pod adres agus87@wp.pl.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Organizer naprawdę super! Az milo planować ślub. To zasluga Pani Agnieszki kontakt bezproblemowy i bardzo szybka wysylka.POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosze o kontakt jestem zainteresowana organizatorem slubnym :) ika9@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym zamówić taki organizer. Proszę o kontakt. doris2473@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zainteresowana organizerem. Prosze o kontakt agaczapla93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń