Podziel się:

sobota, 7 marca 2015

planer - lista zakupów



 Pierwsza ze stron jaką zamieszczam w dniu dzisiejszym to: Lista zakupów


W łatwy sposób pozwala podzielić i uporządkować sporządzaną przez nas listę zakupów. Listę podzieliłam na trzy "działy": zakupy spożywcze, zakupy związane z gospodarstwem domowym oraz wszystkie pozostałe. Dwa pierwsze działy mają w sobie zawarte podstawowe kategorie. Dzięki temu chodząc po sklepie możemy po kolei odwiedzać interesujące nas działy, a dzięki temu zaoszczędzić czas i energię :)
Oczywiście w dzisiejszych czasach niektórzy wolą elektroniczne formy takich rzeczy. Ja przez długi czas używałam aplikacji "Out of milk" oraz chwilkę testowałam "Listonic". Oba programy przejrzyste i bardzo proste w obsłudze. W out of milk przez jakiś czas bawiłam się w skanowanie kodów kreskowych i wpisywanie cen towarów. Dzięki temu wchodząc do sklepu mogłam skanować towary i po pierwsze odhaczać na mojej liście a po drugie mieć na bieżąco podgląd na koszt moich zakupów. Ta metoda sprawdza się w przypadku osób które nie spieszą się na zakupach. U mnie się kiepsko sprawdzała dlatego że biegamy pomiędzy półkami we dwójkę i ciężko w pewnym momencie zapanować nad rzeczami jakie wrzucamy do koszyka. 


Darmowa lista zakupów do pobrania w formie pliku pdf


Zapraszam do obejrzenia i ściągania pozostałych stron osobistego planera. Wszystkie dostępne po kliknięciu w zakładkę do pobrania.



Stronę można pobrać z:

Chomikuj.pl:
Lista zakupów

Przeklej.org:
Lista zakupów




4 komentarze:

  1. Hej! W naszej appce, kiedy współdzielisz listę i masz włączony Internet możesz smiało robić zakupy w dwójkę: kiedy jedna osoba odznaczy coś, jako wrzucone do koszyka, u Ciebie ta rzecz odznaczy się również automatycznie! Można brać market w kleszcze, od dwóch stron i spokojnie robić zakupy razem, szybciej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to próbowałam namówić moją połówkę, ale ciężko przekonać mężczyzn do takich rzeczy. Może jeszcze raz spróbuję bo rzeczywiście opcja przesyłania na bieżąco listy zakupów pomiędzy kilkoma osobami jest świetna :).

      Usuń
  2. Już nie raz na zakupach przekonałam się, jak pomocna może być taka lista. Nie kupujemy wtedy niepotrzebnych produktów i nie mamy problemu później z marnowaniem jedzenia. Wiem, że na pewno warto też sprawdzać promocje i według tego przygotować taką listę. O promocjach można przeczytać sobie na stronie https://naspole.pl/a,mwoq .

    OdpowiedzUsuń