Podziel się:

poniedziałek, 7 marca 2016

Testowanie Ariel i Lenor

Kurier dostarczył mi przesyłkę z #trnd. Wielka paczka zawiera płyn do płukania #Lenor i kapsułki do prania #Ariel.
Zanim zdążyłam zrobić zdjęcia paczki, znalazły się pierwsze chętne osoby do testowania :).
Zestaw który otrzymałam mniej więcej wygląda tak:

Pierwsze pranie już za mną a i pomocnika miałam niezwykle zaangażowanego w testowanie ;)

Moje pierwsze wrażenie:

Pranie ciemnych kolorów.
Użyłam jednej kapsułki Ariel (instrukcja używania przewiduje zużycie 1-2 kapsułek w zależności od twardości wody i stopnia zabrudzenia.
Pranie czyściutki i niezwykle przyjemnie pachnące. Zapach lenora #goldorchid jest bardzo przyjemny. Zapach wypełnia cały pokój w którym suszy sie pranie! 



7 komentarzy:

  1. Ariel 3in1 Pods to alternatywa dla zwykłego proszku. Niewielki plastikowy pojemnik zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż proszek. Jest praktyczny i estetyczny. Kapsułki są przeznaczone zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Są wygodne w użyciu- wystarczy wrzucić kapsułkę do pralki, włączyć program i gotowe. Nie trzeba nic dozować ani odmierzać. Podajnik pozostaje czysty. Kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie, nie pozostawiają żadnych śladów. Pranie jest czyste i świetnie pachnie. Ariel bardzo dobrze radzi sobie z plamami. Polecam :)

    Lenor Gold Orchid jest moim faworytem wśród płynów do płukania tkanin. Płyn pozostawia przyjemny i świeży zapach. Ubrania są miękkie, dobrze się prasują i nie elektryzują się. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ariel i Lenor to duet idealny. Świetnie radzą sobie nawet z najtrudniejszymi zabrudzeniami. Ubrania są świeże i pachnące, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapsułki 3w1 Ariel idealnie dopierają ubrania. Prałam już nimi kilka razy i nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby kapsułka się nie rozpuściła.Wszystko jest super, a zapach obłędny ;)

    Natomiast LENOR- wspaniały zapach, który roznosi się po całym domu. Ubrania, nie dość, że cudnie pachną, to jeszcze są miłe w dotyku.

    Oba produkty spisują się świetnie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też udało się dostać do projektu!!! To już moje kolejne testowanie z TRND. Zawartość paczki robi wrażenie! Pierwsze próby już za mną. Kapsułki Ariel doskonale piorą, jestem bardzo zadowolona z nich jak również z płynu Lenor. Do tej pory używałam płynów tej marki, nigdy jednak nie próbowałam tego zapachu i jestem pozytywnie zaskoczona. Myślę, że to duet idealny. ranna28

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi odpowiadają kapsułki Ariel ,wygoda, a i plamy nie mają szans. Płyn do płukania to tylko Lenor, ubrania mięciutkie, przyjemne, pachnące, nie elektryzują się. Dzięki takim środkom polubiłem robić pranie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też testuję duet Ariel + Lenor i potwierdzam pranie czyściutkie, mięciutkie, świeże i pachnące.
    Polecam te detergenty, bo warto, 100% satysfakcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja także polecam to połączenie Ariel 3 w 1 Mountain Spring + Lenor Gold Orchid. Dzięki nim pranie czyściutkie, mięciutkie, pachnące, zapewniające wyjątkowy komfort. Od jakiegoś czasu ja i moi znajomi testujemy ich skuteczność i potwierdzamy niezawodność wspomnianych detergentów.

    OdpowiedzUsuń