Podziel się:

niedziela, 3 kwietnia 2016

KONKURS HARMONELLA

Hejka,

Wiosna za oknami zagościła już na dobre. A jak wiosna, to idealny moment aby zadbać o siebie w 100%. W związku z tym przygotowałam dla Was konkurs - do wygrania 3 miesięczny zapas Harmonelli. 


Co trzeba zrobić aby wygrać?
1. Polubić mój fp na facebook https://www.facebook.com/tutajmieszkaagnieszka/
2. W komentarzu pod postem konkursowym na facebooku napisać dlaczego właśnie do Ciebie ma trafić Harmonella?
Oczywiście za udostępnienie posta konkursowego byłabym bardzo wdzięczna :)


Na odpowiedzi czekam do 09.04.2016 do północy. 10.04.2016 zamieszczę wyniki.

WYGRYWAJĄ AŻ 3 OSOBY!

Do zwycięzców nagrodę wyślę paczkomatem, w terminie do 7 dni roboczych po ogłoszeniu wyników.

A teraz kilka słów o nagrodzie ;)

Czym jest Harmonella®?

Harmonella® to produkt dla kobiet, które chcą żyć nowocześnie w harmonii ze zdrowiem i urodą.

Harmonella® dostarcza składników, których niedobór w połączeniu ze stresem, przemęczeniem, niezbilansowaną dietą, stosowaniem antykoncepcji hormonalnej lub hormonalnej terapii zastępczej (HTZ) może niekorzystnie wpływać na:
  • zdrowie (obciążenie pracy wątroby, serca i naczyń krwionośnych),
  • metabolizm (m.in. wzrost wagi ciała),
  • urodę (stan: skóry, włosów, paznokci, zębów).
Stosowanie preparatu Harmonella® pomaga utrzymać naturalną równowagę organizmu.
  • pomagają chronić serce (oleuropeina, wit. B1), naczynia krwionośne (oleuropeina, cholina, kwas foliowy, wit. B6) oraz wątrobę (cholina)
  • utrzymują prawidłowy metabolizm węglowodanów, białek i tłuszczów (chrom)
  • korzystnie wpływają na samopoczucie (kwas foliowy, wit. B6)
  • dodają energii (wit. B1, wit. B6)
  • wpływają na dobry wygląd skóry (cynk)
  • pomagają zachować zdrowe zęby i kości (wit. D) oraz zdrowy wygląd włosów i paznokci (cynk, selen)

Więcej informacji znajdziecie na stronie:
http://www.harmonella.info

#harmonella #konkurs #pięknanawiosnę #wygrywajnagrody #suplementdlakobiet

2 komentarze:

  1. Mam zdiagnozowaną od kilku lat endometriozę, za sobą operację, sztuczną menopauzę, a obecnie jestem niejako skazana na stosowanie tabletek antykoncepcyjnych jako terapii przeciwdziałającej rozwojowi endometriozy i utrzymanie jej "w uśpieniu". Tak więc biorę tabletki od kilku lat, bo muszę, jeśli nie chcę mieć znowu operacji. A nie chcę :) Ale też nie chcę słabnącego libido, które zauważam, tak więc przyda mi się jakieś wspomaganie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że rzadko sięgam po suplementy diety. Niemniej zalety Harmonelli i jej szerokie spektrum wspierania organizmu do mnie przemawiają. Tym bardziej, że mamy wiosnę, a po długiej zimie moja skóra, a przede wszystkim włosy i paznokcie, potrzebują porządnej dawki witamin i minerałów. Nigdy też nie brałam suplementów ze względów zażywania doustnej antykoncepcji. Choć jestem świadoma jak zaburza ona harmonię organizmu i obciąża wątrobę. Może właśnie teraz jest czas aby spróbować i zminimalizować jej działanie uboczne. Dlatego też potrzebna by mi była miesięczna na początek kuracja Harmonellą :)

    OdpowiedzUsuń