Podziel się:

niedziela, 10 kwietnia 2016

Wyniki konkursu Harmonella

Kochane, 
Na wstępie chciałabym bardzo podziękować Wam wszystkim za udział w tym konkursie. To naprawdę bardzo dużo dla mnie znaczy. Ogromnie cieszy mnie każdy dodany komentarz i jest mi niezmiernie przykro, że mam tylko 3 zestawy. Najchętniej każdej z Was podarowałabym taki zestaw. 
Niemniej jednak musiałam wybrać 3 spośród Was, które otrzymują ode mnie 3 miesięczny zapas Harmonelli. 

Serdecznie gratuluję: 
Marta Theresa Serafin
Jadźka Maria Woźnik
Lena Jabłońska

Proszę prześlijcie mi swoje dane do wysyłki wraz nr tel (wymagany przy paczkomatach) z zaznaczeniem paczkomatu do którego ma dotrzeć wygrana.
tutajmieszkaagnieszka@gmail.com

Jeszcze raz Wszystkim z całego serca dziękuję a zwyciężczyniom gratuluję!

Pięknej niedzieli!
Aga

2 komentarze: