Podziel się:

sobota, 14 maja 2016

Recenzja wkładek laktacyjnych

Dla świeżo upieczonych mam wkładki laktacyjne to prawdziwy must have. Ja sobie nie wyobrażam życia bez tego wynalazku. Jestem pełna podziwu dla kobiet, które rodząc jeszcze kilkanaście lat temu nie mogły korzystać z takich udogodnień. 
Wkładki idą jak woda, a znaleźć odpowiednie jak się okazuje, to prawdziwy wyczyn.
Tym razem postanowiłam zamieścić kilka słów o wkładkach które obecnie testuje. 




1. Wkładki laktacyjne Life - Super-Pharm
cena - około 6 zł.

Zaczynam od najgorszych wkładek. Niestety nie spełniają swojej funkcji w ogóle. Równie dobry efekt by był wsadzając do stanika chusteczkę higieniczną lub wacik. Bardzo szybko się zbijają i są mało chłonne. Po chwili trzeba je zmieniać bo mleko w nie nie wsiąka - efekt przemoczony stanik i bluzka.... 
PLUSY
  • atrakcyjne opakowanie
MINUSY
  • mało chłonne
  • zbijają się
2. Wkładki laktacyjne Wholecare - Auchan
cena - około 5 zł
opakowanie 30 sztuk

Z tych wkładek jestem o wiele bardziej zadowolona. Cena jest bardzo niska a jakość stosunkowo wysoka. Pakowane po dwie sztuki. Są chłonne i nie przeciekają.

PLUSY
  • chłonne 
  • nie zbrylają się 
  • cena
MINUSY
  • dostępne tylko w Auchan

Wkładki laktacyjne Canpol

cena - około 11 zł
opakowanie 60 szt

Najlepsze wkładki laktacyjne z tych które testowałam. Cena o dziwo najniższa jakość bez porównania. 

PLUSY
  • atrakcyjne opakowanie
  • duże opakowanie - aż 60 sztuk
  • chlonne
  • atrakcyjna cena
  • nie zbrylają się
  • nie przeciekają
MINUSY
  • nie zauważylam

6 komentarzy:

  1. Ja bym do tego testu jeszcze dodała wkładki EBEBE UltraSlim - bardzo chłonne i bardzo cienkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają rzeczywiście dość zachęcająco :) Może redakcja tego bloga weźmie te wkładki Ebebe UltraSlim na test?

      Usuń
    2. Ja ostatnio założyłam je kilka razy na poranne bieganie - świetnie się trzymają, nie przeciekają, są wygodne i cienkie. Czego więcej potrzeba? :D

      Usuń
  2. Czekam na test wkładek https://www.lansinoh.pl/ Jestem bardzo ich ciekawa, ponieważ wiele znanych mi osób testowało, ale chętnie sprawdzę jeszcze zdanie eksperta. Jestem właśnie w ciąży i sprawdzam sobie przeróżne blogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis, wiele dzięki niemu się dowiedziałam :) A mam pytanko do mamuś które już skończyły karmić - na jakim mleczku są wasze maluszki? Bo ja myślę o tym https://humana-baby.pl/ , któraś z Was je stosuje? A może taki test mleka by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkładki laktacyjne można podzielić głównie ze względu na rodzaj materiału, jakiego użyto do ich wykonania. Każdej kobiecie będą odpowiadać inne wkładki, u mnie sprawdzają się te z https://www.lansinoh.pl/ i szczerze mogę je polecić.

    OdpowiedzUsuń