Podziel się:

środa, 15 czerwca 2016

Testowanie produktów dla dzieci Allerco

Tym razem recenzja z mojego kolejnego testowania tym razem ze Streetcom. 
Do testowania otrzymałam emulsję do kąpieli oraz krem ochronny przeciw odparzeniom.


Zacznę od moim zdaniem rewelacji. Emulsja do kąpieli sprawiła, że skóra mojej Zuzi była nawilżona, miękka i delikatna już po pierwszej kąpieli. Emulsja jest przeznaczona do skóry suchej, wrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień i alergii, ale myślę że z powodzeniem można ją stosować również u dzieci, które nie mają problemów ze skórą. A także dla dorosłych (sama zamierzam wypróbować ją na sobie). 
Na samym początku troszkę zdziwiła mnie jej konsystencja. Emulsja wygląda jak balsam. Należy napełnić nakrętkę i taką ilość dodać do przygotowanej wody w wanience. Za pierwszym razem miałam wątpliwości czy taka postać płynu do kąpieli będzie się dobrze rozpuszczała. Wątpliwości na szczęście zostały szybko rozwiane ;) 


Co sprawia, że emulsja tak dobrze działa na skórę? Zawarta w niej Molekuła Regen7, która chroni skórę przed powstawaniem podrażnień. Jest to fizjologiczna substancja czynna pochodzenia witaminowego. Dodatkowo emolienty - trojglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego, które chronią przed utratą wilgoci. Po za tym emulsja ma w swoim składzie olej macadamia, który zmiękcza i natłuszcza skórę oraz witaminę E i gliceryny. 
Serdecznie polecam wszystkim mamom, które chcą aby skóra ich dzieci była nawilżona i bez podrażnień. 



 Co do kremu ochronnego miałam na początku spore obawy. Do tej pory używałam głównie żeli. Skóra posmarowana tym kremem pokryta jest białą warstwą, krem wchłania się powoli. Ale chyba dzięki temu skóra jest zabezpieczona oraz odpowiednio nawilżona.
W swoim składzie ma Molekuly Regen 7 o których pisałam wyżej.  także masło shea, olej jojoba, tlenek cynku, biolin, witaminę E i glicerynę.
U nas krem się sprawdził pomimo moich naprawdę dużych obaw :) Krem polecam szczególnie podczas lata i upałów. Można go stosować nie tylko na pupę dziecka, ale także zabezpieczać inne wrażliwe miejsca: nadgarstki, szyjkę itd.




1 komentarz:

  1. Pielęgnacja skóry staje się dużo łatwiejsza z kosmetykami Allerco. Emolienty to doskonałe rozwiązanie dla osób z suchą skórą, skłonną do podrażnień. Nie jest łatwo dbać o taki rodzaj skóry - dlatego Allerco wyszło na przeciw tym problemom. Emulsja do kąpieli na pewno sprawdzi się znakomicie - nawilży skórę, ochroni przed podrażnieniami, ponieważ nie zawiera substancji zapachowych, ani barwników.... które - jak wiadomo - często uczulają. Można ją stosować już od pierwszego dnia życia dziecka :)

    OdpowiedzUsuń