Podziel się:

wtorek, 6 stycznia 2015

DIY - Jak zrobić dyfuzor zapachowy

Potrzebny nam będzie słoiczek ozdobny lub wazonik. Ja kupiłam gotowy dyfuzor z ozdobnymi patyczkami za grosze w biedronce :)
Znam dwa różne sposoby, oba zamieszczam poniżej:



Dyfuzor zapachowy na bazie sody oczyszcnej DIY




W drugim sposobie ja wlewam spirytus "na oko". Nie trzeba dużo żeby nie śmierdziało alkoholem :) Mniej więcej 1/4 spirytusu na 3/4 wody destylowanej.


Dyfuzor zapachowy na bazie alkoholu DIY



A tak wygląda mój dyfuzor:
dyfuzor biedronka diy

A tu można poczytać o innych odświeżaczach:
Odświeżacz żelowy Kliknij TU :)
Odświeżacz z kulkami żelowymi Kliknij TU :)
Odświeżacz elektryczny Kliknij TU :)



2 komentarze:

  1. Fajne pomysły, swój dyfuzor już zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja w tym tygodniu muszę kupić olejki bo już mi się pokończyły. Zastanawiam się tylko jakie zapachy kupić :)

      Usuń